joi, 24 martie 2011

Smile to be free!

O nouă o , un nou post! Spre uimirea voastră , cât şi a mea mă simt bine! Zâmbesc , chicotesc şi mă amuz din orice găsesc prostesc pe internetul acesta pueril! Acesta este un semnal că noua veche eu revine! Ah mă simt mult mai bine , no sick mode , chiar dacă durerea de stomac nu mă slăbeşte deloc. No nervi căci a trebuit să scriu acest post de două ori :(. Eu sunt tot eu! Nimic nu mă va schimba în rău, decât în bine referitor la unele aspecte legate de alcool. Acum singurele trupe care mă bine dispun: Metallica (nu cred că va veni o perioadă în care să mă satur de această trupă), G'N'R , Iron Maiden , Slayer şi altele old school ne ~
Revenind , îmi privesc lumea din interiorul craniului meu , deschid o portiţă a cerebelului şi realizez că totul nu este creat din neuroni, vase de sânge şi carne ci din bomboane de ciocolată , ceai dulce şi vată de zahăr! Cât de copilăresc pare , de ar fi aşa , aş un zombie devorator de cerebele! O lume prea roz zic eu , dar totuşi sună aşa cute . Un om făcut de zahăr , cum ar arăta? Delicios cu siguranţă!Ce îmi debitează mintea. Nu  mă pot concentra pe un post cât mai normal , cât mai substanţial şi pe placul lui Alle (Cili) , acesta este nebunesc , devastator , revoltător!
Hai gata cu fotosinţeza! la culcare!
Erhm.... v-am pupat copii! Cius!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu