marți, 28 martie 2017

Despre toata nebunia asta din Romania.

Ma tot uitam pe facebook zilele astea si cum astazi am stat ca o lepra infecta in pat toata ziua, am citit cateva postari legate de interzicerea avortului in Romania si despre pro-familie
Cum ar trebui sa incep? "Mai oameni buni,", "Cretini dracului,", "Ipocriti infecti" ?
Suntem o tara de dobitoci, de oi inculte fara libertate.

Mai tampitilor, voi astia cu pro anti-avort, tu, barbat-cap-al-familie, dupa cum pretinzi, daca fiica-ta e violata si rascracita de 5 insi, batuta si vai de curul ei la 15 ani si ramane gravida cu un copil pe care CLAR NU SI-L DORESTE si sa zicem ca prin absurd copilul ala are si malformatii, ce naiba faci? Ii strici tot viitorul ca esti tu mare idiot al lui Dumnezeu si ca esti mare fanatic al familiei? Ce familie, ma tampitule, o sa aibe copilasul ala? Bolnav, cu o mama care nu l-a dorit si posibil sa il si dispretuiasca ca i-a distrus tineretea si a transformat-o intr-o alcoolica violenta, fara tata prezent, iar tu figura paterna puternica ce esti il puteai scuti de viata asta mizera si sa nu suferi cand il vezi ca se sinucide la 14 ani satul de lumea asta scarboasa.

Si ca tot vorbim de familia clasica religioasa, citisem ca tatal esti capul familie, bullshit. La mine in familie mama conducea tot, si cand zic tot...TOT. Tata saracul decat aducea bani si atat, mama stia tot ce misca in jur, pentru ca ea statea acasa toata ziua, ea avea grija de mine si de fratii mei, ea cunostea toate modurile prin care sa ne "manipuleze" cand era cazul, nu tata. Tatal, intr-adevar este o figura mai puternica, dar de el nu mi-a fost teama niciodata, in niciun caz cum imi era de mama, si nu o pot numi teama cat era o rusine imensa.

Revenind la subiect, ipocritilor! Sunteti niste scarbe de oameni toti, toti venerantii astia ai biserici, imi e scarba de voi. Nu sunt ateista, sunt agnostica, am fost in ultimii 1 an in biserica cat nu am fost toata viata mea, asta ca sa stiti ca nu i-au foc cand intru in ea, chill.

Am citit acum vreo 20 de minute un articol de la VICE tot cu acest subiect + homosexuali. 
Si scria acolo un gagiu gay despre cum raspundea lumea la comunitatea lor si la infiatul copiilor, desigur toti fanatici astia duhovnicesti au facut spume cand li s-au adresat intrebari de genul: "Daca fiul dvs ar fii gay, cum ati reactiona?" / "Ce parere aveti in legatura cu adoptia copiilor parasiti de catre cuplurile gay?' 
Desigur ca toti au impresia ca sa fii gay e o boala si nu ai fost crescut bine sau ca esti posedat de Satana sau ca esti pur si simplu nebun. Nu, voi sunteti aia nebuni si posedati, oamenii din comunitatea LGBT is foarte normali, poate mai normali ca multi dintre noi, si sunt sigura ca un copil adoptat de un cuplu gay ar primi si mai multa dragoste decat unul adoptat de o familie crestina.

Imi e scarba de ce ati facut din tara asta, comunistilor! 
Vreti sa interziceti si orice forma de precautie, de ce? Sa turnam copii ca iepuri? Bine! Oferiti-ne conditii si noi turnam copii ca la fabrica, dati-ne casa, dati-ne conditii, dati-ne salarii ca afara.
Voi chiar traiti cu impresia ca o femeie avorteaza din placere? Nici nu vreau sa imi imaginez prin ce trece o femeie cand avorteaza, spre fericirea mea nu a fost cazul la mine, dar daca va fi nevoie, o voi face! De ce? Pentru ca vreau un viitor bun pentru copilul meu, vreau sa ii ofer mai mult decat am avut eu, vreau sa aibe tot ce ii trebuie, nu sa traiasca in chirie cu mine si sa manance paste la micul dejun, mai am de copilarit, vreau sa stau pana la ora 4 sa ma joc pe pc nu sa imi urle un copil in cap. 

Sunteti niste bezmetici, toti astia de iesiti in strada, sper ca marele vostru Dumnezeu sa va lumineze mintiile si cu asta am zis tot.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu