marți, 22 martie 2011

In a sick mood.

O nouă zi , o nouă provocare sau mai bine zis... o nouă zi , o nouă durere de stomac. Căci pentru mine într-un fel chiar a fost o mare provocare. După ce că m-am aşteptat la o zi foarte urâtă , având şase ore cu o tâmpită. Erhm ca o altă dimineaţă... da ce mânânc eu căcat de ceea ce fac eu dimineaţa.
Ok revenind pe scurt. O durere încleştată mi-a lovit stomacul , de parcă zeci de pumnale mă loveau pe rând. Am alergat cu rapiditate spre baie , sprijinindu-mi mâinile de chiuvetă şi scuipând sânge , până şi din nas îmi curgea. Aşteptam să îmi iasă sângele şi prin ochi şi urechi , şi era clar că deja P.C. Cast nu minţea şi eu respingeam o transformare din om în novice vampir. Uau , ce imaginaţie prosperă şi bolnavă am şi eu!
Ştiam sigur că ăsta nu-mi este sfârşitul , pentru că nu aveam atât noroc. M-am simţit cumplit în acele secunde , îmi venea să mă prăbuşesc pe gresia udă şi să fac pe mortul. Eh asta era , acum îmi aşteptam sfârşit crunt în drumul spre şcoală. Doar că blânda mea mama a avut ideea briliantă de a mă ruga să stau acasă , în pat la căldură şi să mă uit la desene în timp ce beau un ceai fierbinte. Superb! Asta am şi făcut , am urmărit captivantă Dexter în timp ce ai mei se cărau pentru vreo zece ore de acasă...
Am adormit ceea ce a fost bine. Am stat până la ora 16. când părinţii au venit acasă în pat şi m-am uitat la desene. 
(Îmi cer scuze pentru descrierile patetice , doar că imaginaţia mea a luat-o razna iar eu nu mă simt prea bine; mulţumesc pentru înţelegere).


2 comentarii: