vineri, 9 iulie 2010

Nothing just a freaky day.



Uh uh. Uite că scriu şi astăzi ceva aici. Eh păi se putea să nu? Aşa să încep cu începutul. Pe la ora unu m-am trezit căci telefonul a început să sune ''Metallica - Die, die my darling'' , leneşă m-am ridicat în picioare şi am facut duş ; mama se mira că m-am trezit aşa devreme. Ei ce să fac? Apoi m-am schimbat şi la pc , am stat până pe la 5 şi am ieşit afară. Mi-am luat o acadea de la magazinul din colţ şi am ajuns în parcul de la Rafinărie unde mă aşteptau prietenii. Acadeaua mea a circulat pe la toţi ~. Apoi am stat ce am mai stat şi Chris cu Eraser au plecat în oraş , eu Yoyo , Ally and Simmo am stat degeaba. Într-un final am plecat din parc şi pe drum am văzut un tip pocnit de un puşti , tipu' avea cam 1.80 şi puştiu 1.60 , logic XD Am început să râdem. Am mers la destinaţia noastră market-ul , eu am luat două doze de bere şi am plecat. În speranţa că se vor întorce şi băieţii ne-am dus înapoi în parc. Am desfăcut o bere pe care am băuto' noi patru şi una am pastrat-o. Tipii pritre care şi puştiul care la pocnit pe ăla au venit în parc , noi ne cunoşteam , am râs nu ştiu ce. La un moment dat opreşte o maşină din ea coboară un tip înalt dar prăpădit nervos mergând la puşti , era tatăl tipului care şi-a luat un pumn în nas.WTF? La aproape optişpe ani vi cu taicătu? S-au certat ce s-au certat , şi tipul se dădea mare , până i-a izbucnit din nou din nas şiroaie de sânge şi s-a dus la maşină , taicăsu' la dus acasă ; şi s-a întors. Am vorbit noi ce am vorbit cu omul ăla , şi spre noi venea un beţiv care urma , unul dintr puşti a strigat '' Băi ăla vine la noi !''Ţiganul a început să alerge şi noi la fel , eu cu Simmo , Ally  şi încă vreo trei-patru băieţi am luat-o pe un gang şi era înfundătură. Dar salvarea noastră a fost o femeie învârstă care a ieşit şi ne-a ajutat. Am scăpat şi de ăsta. Am ajuns la blocuri toţi , îi aşteptam pe băieţii ei nu. Până la urmă doza le-am dat-o lui Emonel şi celorlaţi şi într-un minut era goală O_O'. Pe la nouă şi ceva au venit băieţii , eu am plecat acasă. Pe drum m-am întâlnit cu Eraser , Alle şi Rux , am vorbit puţin şi am plecat cu Alle acasă. Da vorba ei: ''Lollitha are acte de amantă!''. Eh şi acasă a spart un borcan :]] , am fost cam seacă până acum. Apoi nah , acum mă duc la nani că mi-am pierdut cam două zeci de minute scriind chestia asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu