vineri, 9 iulie 2010

Ceva.

Chestia următoare am preluat-o de la Pebbles.[ http://pebblesss.wordpress.com/ ]
Sunt… un copil.
As vrea … sa fiu mai normală!
Pastrez … totul în mine!
Mi-as dori … să nu mai trăiesc aici.
Nu imi place …prostia.
Ma tem …de păienjeni.
Nu pot sa inteleg …persoana mea.
Aud …muzică [the GazettE - Hanakotoba]
Regret …că m-am născut.
Imi place … să râd cu prietenii.
Nu sunt … un om normal.
Cant … nu cânt , sunt afornă.
Joc teatru … binişor.
Niciodata … nu mai vreau prieteni falşi.
Vad … monitoru ?!
Plang… când am nervi.
Am nevoie … de mai mult timp!
BĂUTURI:
Cafea: Nu prea beau.
Vin: Merge.
Bere: Des.
Tărie: Pot spune des?!
Suc: Logic.
Ceai: Nu prea.
MÂNCARE:: Prefer: nimic.
Desert:  cam totul
CINEMATOGRAFIE::
Filme: horror & comedii.
Unde aş vrea să merg: Japonia.
Unde nu aş vrea să merg: Nu ştiu.
Munte sau mare: Nicăieri.
Carti: Hm...nu sunt fană mare a cărţilor.
Pictor: Nu îmi place să pictez pentru că nu am talent.
Muzică: J-rock , Rock , punk , metal , alternative.
Poet:Nu ştiu.
Quotes: ''Don't be happy. Happyness runs fast!''
Programe care îmi uşurează viaţa: Nu ştiu.
Telefon mobil:Sony Ericson W350i
Ce caut la un telefon mobil: Să se audă mai bine şi baterie şi fie bună , să meargă card , etc.
Floare: Floare? Hmm...îmi plac trandafiri albaştrii.
Animal: Tigrul alb.
Maşină: Hm...cred că un Mustang Shelby gt 500 .
Ce mă scoate din sărite: Sunt calmă de obicei , dar cei care nu sunt sinceri.
Ce mă binedispune: Muzica.
Nu plec de acasă (pe o perioada mai lungă de timp) fără: Fără telefon , căşti , geanta , bani.
Ce asculţi acum: Metallica - Nothing Else Metters.
1.Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al patrulea rând:
''Îmi spuneam: trebuie s-o sărut! Număram până la zece. Nu îndrăzneam. Mă încruntam , roşu , zăpăcit , umilit. Fata cuteza să vorbească. Îmi porunceam. Şi ca se scutura sub buzele mele reci , scrivite pe obraji , pe păr , pe umărul de stofă decolorată.'' (Mircea Eliade - Romanul adoleşcentului miop)
2. Fără să verificaţi cât e ora?
Cred că zece şi ceva , fix ?
3. Verificaţi!
22:37 . Nu am fost aproape.
4. Cum sunteţi îmbrăcat?
Pantaloni negri lungi şi un tricou lung negru.
5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
La nimic.
6. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?
Nimic.
7. Ce aţi visat ieri noapte?
De ce aş spune? :]].
8. Când aţi râs ultima data?
Acum câteva ore bune.
9. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
Nu mai ţin minte.
10. Aţi văzut ceva neobişnuit azi?
Un moş care ne-a alergat ? Un tip care şi-a luat bătaie de la un puşti?
11. Ce părere aveţi despre acest chestionar?
Neinteresant.
12. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă?
Sunt leneşă.
13. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?
Nu mai ştiu.
14. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?
Cezar.
15. V-ati gândit deja să locuiţi în străinătate?
Cred că Italia sau Anglia.
16. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?
Eşti bine venit!  :-??
17. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?
Prea multe.
18. Vă place să dansaţi?
Nu.
19. George Bush?
Ce treabă are ăsta cu mine?
20. Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?
Cred că desene.
Prenume: Irina.
Nick-name: Lollitha.
Ocupatie: Elevă.
Bauturi:
Cafea:Hm prefer 3x1.
Suc: Suc? Hm... de care o fi numai să nu fie din ăla ieftin.
Ceai: Nestea.
Bere: Beck's , Tuborg.
Vin: Sânge de taur.
Tarie: Vodka Stalinska.
Alte bauturi ne-specificate: energizant Redbull.
Persoana pe care o urasti cel mai mult: Nu ştiu.
Ce muzica-ti place: Am mai zis o dată. J-rock , rock ..bla bla.
Muzica romaneasca sau muzica straina: Străină.
Ce melodie asculti acu:Sex Pistols - Anarchy in the UK
Ce ai schimba in viata ta daca te-ai naste din nou: Totul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu