sâmbătă, 10 iulie 2010

Be happy.

Hello. Hmm...new day new post. Astăzi a fost o zi oarecum tensionată şi plăcută. Eh păi m-am trezit pe la 3 fără ceva. Am mâncat , pe lângă că m-a frecat mama la cap dute colo dute colo vreo oră , am ieşit afară , m-am dus direct pe bulevard~ Acolo mă aştepta 'lumea' ; am cunoscut două fete noi şi de gaşcă , Yuki şi Irina , Irina , yeah ca pe mine :]]. Anyway , ne-am dus prin ''pădure'' la dracu' în praznic :]]. ne-am întors apoi la blocuri , Yuki şi Irina au plecat , ele veniseră de la Bucureşti cu Nana-chan să ne cunoască bla bla. aşa. la bloc Nana and chris s-au certat niţel ..xd , apoi după muultă plictiseală am mers la Ally :3 , uuu şi tăicăsu' ne-a cântat la chitară. ... No coment , tată genial O___o. Doamne ce frumos cânta T.T' , eh acasă bla bla agăin deci mai nimic interesant mai departe :]. Buh-byee  ! ;3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu