vineri, 18 martie 2011

Silent suicide

Silenţios , păşesc dezgolită în abisul apei blue a căzii ; lent îmi afund picioarele şi întreg trupul în  lichidul incolor, fără gust și fără miros.
Închid pleopele rozalii şi îmi strecor mintea printre firicelele de spumă. Trag aer în piept şi îmi las scalpul să se umezească , trag aer în piept şi mă afund cu întreg corpul .
Deschid ochii şi realizez că rămân trept fără aer , dar apa mă linişteşte , şi nu vreau să ies. Ca o tentativă de suicidere , rămân fiind inconştientă , dar o privire cum numai în pozele editate insistent în photoshop vezi , un albastru  nebunesc ce te bagă în sperieţi.
În acel momnet teribil am ieşit din apă , simţind cum fierbânţeala apei era mai rece decât corpul meu , iar apoi fiind fierbinte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu