duminică, 7 august 2011

Liapşa , ăghien.

As vrea … o bere.
Pastrez … amintiri.
Mi-as dori … un pepene.
Nu imi place …ciocolata amăruie.
Ma tem …de păienjeni.
Nu pot sa inteleg …ipocrizia.
Aud …cum duduie vecina de la unu
Regret …că am mâncat pizza de la Conciu :))
Imi place … să râd cu prietenii .
Nu sunt … plictisitoare.
Cant … când am chef , mai mereu :)).
Joc teatru … destul de bine.
Niciodata … nu mai vreau prieteni falşi.
Vad … monitoru ?!
Plang… când am nervi., când mă oftic ,când mă înduioşează ceva.
Am nevoie … de mai mult timp!
BĂUTURI:
Cafea: Mai nou beau mai mereu.
Vin: NUUU!
Bere:  <3.
Tărie: Întotdeauna!
Suc: Logic.
Ceai: Din când în când.
MÂNCARE::
Prefermâncarea napolitană (Napoli/Italia)
Desert:  tot cei dulce<3
CINEMATOGRAFIE::
Filme: horror & comedii.
Unde aş vrea să merg: Japonia.
Unde nu aş vrea să merg: Spania .
Munte sau mare: Amândouă.
Carti: Vampire books.
Pictor:Toniţă-.
Muzică: Metal , Death-Metal , Heavy-Metal , Trash-Metal ,Punk , Rock.
Poet: Uhm...Bacovia?
Quotes: ''Be happy. Becouse happyness runs fast!''
Programe care îmi uşurează viaţa: N-am.
Telefon mobil: Sony Ericson W350i = e bulit , momentan un Philips 362
Ce caut la un telefon mobil: Să se audă mai bine şi baterie şi fie bună , să meargă card , etc.
Floare: Floare? Hmm...îmi plac trandafiri albaştrii.
Animal: Tigrul alb.
Maşină: Hm...cred că un Mustang Shelby gt 500 .
Ce mă scoate din sărite: CÂnd sunt copiată.
Ce mă binedispune: Muzica.
Nu plec de acasă (pe o perioada mai lungă de timp) fără: Fără telefon  , bani , geanta cu haine de schimb , parfum , machiaj.
Ce asculţi acum: Fără Zahăr- Dunitru.
1.Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al patrulea rând:
"Exitau amintiri care parazitau mintea, aidoma unor lipitori; şi anumite cuvinte - idiot şi ridicol , de exemplu- le învigorau organismul greţos" - Jocul lui Gerald de Stephen King
2. Fără să verificaţi cât e ora?
Vreo 03:30
3. Verificaţi!
03:43
4. Cum sunteţi îmbrăcat?
Blugi tăiaţi şi tricou cu Pearl Jam
5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
Facebook.
6. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?
Trăncănitul ceasului
7. Ce aţi visat ieri noapte?
Am avut atâtea vise ... mă băteam cu ouă pe scara unui bloc cu un fost coleg...şi altele mai persoanale.
8. Când aţi râs ultima data?
Acum câteva ore bune.
9. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
Cred că Ratatouille , acum mă bag să revăd The Orphan
10. Aţi văzut ceva neobişnuit azi?
Pisica lu' Dani.
11. Ce părere aveţi despre acest chestionar?
Neinteresant.
12. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă?
Mă dor picioarele.
13. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?
Nu ştiu.
14. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?
Cezar.
15. V-ati gândit deja să locuiţi în străinătate?
Da.
16. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?
Eşti bine venită!  Ia o bere? =))
17. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?
Păi prea multe...
18. Vă place să dansaţi?
Depinde pe ce muzică... în general da.
19. George Bush?
Ce treabă are ăsta cu mine?! Ducă-se !
20. Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?
Viaţa în acvariu - Desene:))
Prenume: Irina.
Nick-name: Lollitha /Lolita
Ocupatie: Elevă.
Bauturi:
Cafea: Orice ,dulce să fie.
Suc: M-ai detoate.
Ceai: Nestea.
Bere: Ciucaş , Tuborg , Timişoreana.
Vin: Sânge de taur.
Tarie: Vodka Stalinska.
Alte bauturi ne-specificate: energizant Redbull.
Persoana pe care o urasti cel mai mult: Nu ştiu.
Ce muzica-ti place: Am mai zis o dată.
Muzica romaneasca sau muzica straina: Străină , dar şi românească.
Ce melodie asculti acu:Rammstein - Engel
Ce ai schimba in viata ta daca te-ai naste din nou: NIMIC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu