miercuri, 27 aprilie 2011

vida es una mierda


Nu caut perfecţiunea. Nu sunt perfectă , nu sunt ceea ce toţi caută să aibă parte de ceea ce înseamnă "perfect";; eşti perfect la exterior , dar nu eşti perfect la interior. Ai un suflet bun , dar un chip ce pare un şantier în construcţie. Te uiţa la faţa persoanei respective şi îţi pică apetitul de sex. Dar eu aici nu vorbesc de sex , ci vreau să vorbesc de ghinionul meu abuziv ce profită de viaţa mea inutilă.
Mă simt groaznic , e ca atunci când iubeşti o persoană şi afli că ţie frate! :|
Dar nu este vorba de frăţii aici , ci despre iubire şi că nu am voie , nu am voie să fac ceva ce vreau , de ce sunt atâtea lucruri interzise în lumea asta? Aş vrea să zbor , să mă înalţ la cer şi să apun o dată cu soarele. Viaţa mea nu este una tocmai fericită , cel puţin nu din ziua de astăzi , eram fericită că în sfărşit am fost trăznită de fericire , dar nu a fost aşa şi este mult mai rău , mult mai rău decât şi-ar imegina cineva.
Ai simţit vreo dată că ai găsit persoana potrivită? Persoana pe care o vrei alăture-aţi mult timp? Obţi asta , iubeşti , suferi ,treci prin lucruri frumoase împreună ,şi apoi afli un lucru tenebru ce îţi schiimbă tot viitorul? Nu? EU DA.
FUCK DAMN IT! LIFE SUCKS A LOT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu