joi, 21 octombrie 2010

LOVE

Iubirea? Ce este asta mă? Adevărat , iubirea este exprimată prin mii şi mii de moduri dar toate aduc la acelaşi capăt. 
Dar de ce suferim? Plângem? Ne consumăm pentru o persoană? O iubim. Dar merită oare? Eu zic că dacă merita nu mai plângeai , nu te mai făcea să suferi. 
Dar...la un moment dat se întoarce roata... urmează ca şi ea să sufere pentru tine...dar asta e iubirea. Nu te poţi război cu ea... nu în viaţa asta.
Încă nu ştiu cum e să suferi din cauza asta... şi nu vreau să ştiu... Dar este foarte rău...pe mine mă doare să îmi văd prietenii suferind.
Asta nu-i viaţă:)
Sau este , poate asta e una din moralele stupide ale vieţii pe care nu le pot înţelege.
Dar mereu vei rămâne orice ar fi cu amintiriile unei iubiri frumoase. 
Eu nu am avut parte nici de una dasta. Deci nu voi suferi prea curând. Nici nu sunt genul acela de persoană ...
Dragostea chiar se naşte din priviri , creşti prin sărut şi moare în lacrimi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu