miercuri, 15 septembrie 2010

Ce schimbaree XDDD

As vrea … sa fiu mai normală!
Pastrez … nimic.
Mi-as dori … să am mai mulţi prieteni adevăraţi.
Nu imi place …cocălăria XXD .
Ma tem …de păienjeni.
Nu pot sa inteleg …ipocrizia.
Aud …muzică [Nightwish - Nemo]
Regret …că stau în Câmpina.
Imi place … să râd cu prietenii .
Nu sunt … plictisitoare.
Cant … când am chef , mai mereu :)).
Joc teatru … destul de ok.
Niciodata … nu mai vreau prieteni falşi.
Vad … monitoru ?!
Plang… când am nervi.
Am nevoie … de mai mult timp!
BĂUTURI:
Cafea: Nu-mi place.
Vin: Merge.
Bere: Nu beau.
Tărie: u.
Suc: Logic.
Ceai: Des.
MÂNCARE::
Prefer: ciocolata.
Desert:  cam totul
CINEMATOGRAFIE::
Filme: horror & comedii.
Unde aş vrea să merg: Japonia.
Unde nu aş vrea să merg: Spania .
Munte sau mare: Amândouă.
Carti: Vampire books.
Pictor: Nu îmi place să pictez pentru că nu am talent.
Muzică: J-rock , Rock , punk , metal , alternative.
Poet: Nu ştiu.
Quotes: ''Be happy. Becouse happyness runs fast!''
Programe care îmi uşurează viaţa: N-am.
Telefon mobil:Sony Ericson W350i
Ce caut la un telefon mobil: Să se audă mai bine şi baterie şi fie bună , să meargă card , etc.
Floare: Floare? Hmm...îmi plac trandafiri albaştrii.
Animal: Tigrul alb.
Maşină: Hm...cred că un Mustang Shelby gt 500 .
Ce mă scoate din sărite: Când mi' se spune emo..
Ce mă binedispune: Muzica.
Nu plec de acasă (pe o perioada mai lungă de timp) fără: Fără telefon , părinţi , bani.
Ce asculţi acum: Metallica - Nothing Else Metters.
1.Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al patrulea rând:
Nu am o carte la îndemână.
2. Fără să verificaţi cât e ora?
Vreo 20.30
3. Verificaţi!
Oh shiet =)) e 21.20
4. Cum sunteţi îmbrăcat?
Blugi , tricou cu Green Day şi o bluză de trening.
5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
Yin's blog.
6. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?
Nu ştiu.
7. Ce aţi visat ieri noapte?
Am uitat mă :)).
8. Când aţi râs ultima data?
Acum câteva ore bune.
9. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
Cred că Final Destination , la ăla am fost şi atentă:)).
10. Aţi văzut ceva neobişnuit azi?
Nimic.
11. Ce părere aveţi despre acest chestionar?
Neinteresant.
12. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă?
Casc.
13. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?
Juliet.
14. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?
Cezar.
15. V-ati gândit deja să locuiţi în străinătate?
Da.
16. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?
Eşti bine venită!  :-??
17. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?
Păi prea multe...
18. Vă place să dansaţi?
Depinde pe ce muzică..
19. George Bush?
Ce treabă are ăsta cu mine?! Ducă-se !
20. Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?
Avata - desene:)).
Prenume: Irina.
Nick-name: Lollitha.
Ocupatie: Elevă.
Bauturi:
Cafea: Neah.
Suc: Fanta.
Ceai: Nestea.
Bere: Beck's.
Vin: Sânge de taur.
Tarie: Vodka Stalinska.
Alte bauturi ne-specificate: energizant Redbull.
Persoana pe care o urasti cel mai mult: Nu ştiu.
Ce muzica-ti place: Am mai zis o dată. J-rock , rock ..bla bla.
Muzica romaneasca sau muzica straina: Străină.
Ce melodie asculti acu:Rammstein - Ich Will
Ce ai schimba in viata ta daca te-ai naste din nou: Nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu