duminică, 4 iulie 2010

Copil...

Sunt un copil? Da sunt un copil . Deşi mulţi mă iau drept un copil prost şi inocent. Mama în totdauna spune: ''Eşti copil nu înţelegii...!''. Adică hellow , am cinşpe ani , înţeleg şi eu nişte chestii nu sunt chiar aşa de proastă precum par! Un tip cu ochii albaştri mi-a spus-o drept şi frumos că nu e aşa, nu sunt un copil prost şi inocent , acele persoane care spun asta sunt ele proaste , în sfârşit am şutat cum a trebuit şi am dat o impresie bună. O impresie de şaişpe ani , nu că ar fi mare lucru , ce naiba am cinşpe ani! Dar pentru mintea mea tâmpă , da e un lucru MARE , un lucru pe care ştiu că îl voi scăpa curând , nu sunt bună la impresii deşi des mi' se spune că am făcut impresie bună , pentru că sunt drăguţă~ Kyaa! Eu sweet child? No. Is not me! Deja o dau în diverse , dar stai. Child...e copil , are legătură. Dar neh~ Cum spuneam în ultima vreme las' acele impresii bune , care nu sunt caracteristice firii mele non-şalante. Dar , au ajuns să îmi placă , să îmi placă să las acest gen de impresii. Poate o să înţelegi , acum că ţi-ai pierdut cinci minuţele preţioase din viaţa ta , dar şti? Nu-ţi pasă. Şi asta e mult mai ok pentru mine. Cum mie nu îmi pasă de alţii (decât de prietenii adevăraţi) , nici ţie să nu pese de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu