vineri, 18 mai 2012

Ca două picături într-un ocean.

Am picat, am picat peste tine, tu murdară baltă! Am picat precum o picătură de clor, albindu-te, curăţându-te de miasma rea şi noroiul ce îl împrăştiai pe lume. Te-am salvat din lumea întunecată pe care o savurai fără plăcere.
Şase luni nestingherite te-am salvat şi mi-ai umplut gura de gustul dulceag al bomboanelor, mă simt precum o pasăre liberă a cerului ce zboară alături de un alta, suntem doi fluturi ce zboară nestingheriţi spre libertatea noastră pură; am fost înzestraţi cu aripile divine cu care ne pecetluim viitorul, nu ne pasă de cei din jur, ci doar şi doar de amorul nostru în fruntea cerului.
Alerg după tine, nu-ţi pot prinde energia nesfârşită de care d-ai dovată de fiecare dată când mă vezi, ce mă fac? Nu pot ţine pasul! Doar dragostea ta care precum o frânghie mă aţâţă lângă aripile tale şi mă înverşunează să stau şi să-ţi sărut buzele moi fiind precum un copil ce-şi primeşte bomboana mult prea meritată.
Mă aştern pe patul moale şi realizez că orice aş face nu mă voi trezi prea curând din acest vis maiastru, îmi place ,ador acest lucru şi ştiu că orice aş face mereu vom fi acel cuplu libertin de îngeri.

Un comentariu:

  1. Buna. Ai primit o leapsa de la mine. ;3
    http://lostmymind-yuki.blogspot.ro/2012/07/leapsa.html

    RăspundețiȘtergere