joi, 8 iulie 2010

Boring day.

După ce mi-am propus să scriu în fiecare zi pe acest blog , care va deveni un jurnal public , voi spune şi ce am făcut astăzi. Nimic complicat , zău aşa chiar nu am făcut nimic astăzi. M-am trezit pe la ora trei şi jumătate după-amiaza , am stat pe net toată ziua şi m-am plictisit pentru că donşoara Ally a fost la fitness , şi restu' cam la fel s-au plictisit , deşi pe la unu Chris m-a sunat să mă duc afara dar dormeam aşa de bine şi nah , apoi a da! Prezentul , adică acum , stau mânânc popcorn şi beau bere. Ce altă treabă pot avea? O da mă gândeam că aş putea să mă uit la un film , sau la un anime ori aş putea citi o manga , dar sincer mie  silă de ele. Probabil mâine se va întâmpla ceva mai interesant. Sper doar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu