joi, 7 octombrie 2010

Real friendship never ends.

Câteodată mă întreb...este adevărat? Prieteniile adevărate nu se sfârşesc niciodată?
Am o vagă impresie că nu este adevărat...
Dar dacă este cu adevărat ADEVĂRATĂ nu va fi uşor să se destrame...
Prieteniile dintre o fată şi un băiat ar fi mai adevărate ca acelea dintre două fete.
Cunosc multe cazuri în care fetele s-au certat din cauza unui ... băiat.
Stupid nu? Da este. STUPID!
Pentru că prin asta arăţi că un tip poate sta în calea unei prietenii.
Dar dacă este un băiat cel mai bun prieten al tău.
Atunci te gândeşti cum ar fi?
Întradevăr eu una nu aş putea să îi spun unele lucruri , secrete lui pentru că este BĂIAT! 
Şi nu m-aş simţi bine.
Dar eu am un noroc imens. Am prietene bune.
Mai ales Teo :x
Ea a fost întotdeauna alături de mine.
Şi eu de ea. şi voi fi întotdeauna alături de ea.
Pentru că o iubesc :)
Eh.
Dar există şi prietenii cu care te cerţi , te împaci , te cerţi , te împaci , şi iar o iei de la capăt.
Şi tot aşa.
Poate că o prietenei adevărată trebuie să treacă şi prin foc , şi prin ceartă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu